120 nap az áru visszaküldésére
A vásárlók 98 %-a ajánlja az üzletet
Több mint 350.000 darab fehérnemű nagyszerű áron
Tavaszi eladás! Akár 80% kedvezmény
Tavaszi eladás! Akár 80% kedvezmény
Kedvezmenyes kiszereles

Reklamációk és visszaküldések

Hogyan kell eljárni reklamáció és áruvisszavétel esetén?

Visszaküldés vagy csere esetén kérjük, hogy az árut eredeti és sértetlen állapotban küldje vissza, hogy ne legyenek rajta használatra utaló jelek. Győződjön meg róla, hogy a termék az eredeti csomagolásban van, és megvan rajta az összes címke. Ezután az eljárás minden opció esetében ugyanaz.

  1. Tegye a csomagba a kitöltött nyomtatványt, amit a rendeléshez kapott, vagy letöltheti INNEN.

  2. A termékeket a következő módon juttathatja vissza hozzánk:

  • Elküldheti erre a címre: Frogman kft. / 18280P East Gate Business park B1- Magyar Posta, Fót 2151, Magyarország

  • Packeta Hungary (korábban Csomagküldő) fuvarozócéggel ingyenesen, ha használja a 906 706 15 kódot - a csomag címzését a csomagponton kinyomtatják.

  1. Amennyiben a reklamált terméket a Frogman kft. / 18280P East Gate Business park B1- Magyar Posta, Fót 2151, Magyarország címre küldi a szállítási költségeket a vásárlónak kell térítenie. A Packeta Hungary által küldött csomagok szállítási költségei minket terhelnek, használja a 906 706 15 kódot.

Amikor a csomag megérkezik hozzánk e-mailben értesítjük Önt.


Ha szeretne többet megtudni a reklamációs folyamatról olvassa el a panaszkezelési szabályzatunkat.