120 napos ingyenes csere vagy visszaküldés
A vásárlók 99%-a ajánlja az üzletet
Több mint 250 000 darab fehérnemű áll készen azonnali szállításra
40% kedvezmény mindenre
Ingyenes szállítás a következő összeg felett: 17975 Ft

Kérdés esetén a +3616900458-as telefonszámon vagy a következő e-mail címen fordulhat hozzánk: info@nedeto.hu.



Eljárás panasz esetén?

Visszaküldés vagy csere esetén kérjük, hogy az árut eredeti és sértetlen állapotban küldje el, hogy ne legyenek rajta használatra utaló jelek. Győződjön meg róla, hogy a termék eredeti csomagolásában van, és megvan rajta az összes címke. Ezután az eljárás minden opcióra ugyanaz.

  1. Kérjük, hogy a kitöltött űrlapot, amelyet a rendelésnél találtál, vagy ITT tölthet le helyezze a csomagba.

  2. Az árut a következő módokon szállíthatja el nekünk:

  • Vissza a következő címre: Frogman kft. / 18280P East Gate Business park B1 - Magyar Posta Fót 2151 Hungary

  • A Packeta Hungary (korábban Csomagküldő) bevonásával ingyenesen a 906 706 15 kóddal - a csomag címkéjét közvetlenül a fiókban nyomtatják ki,

  1. A megreklamált áru Frogman kft. / 18280P East Gate Business park B1 - Magyar Posta Fót 2151 Hungary, címre történő visszaküldésének költségeit a vásárló viseli.
    A
    Packeta Hungary bevonásával a 906 706 15 kóddal végzett visszaküldés költségei minket terhelnek.

A csomag kézhezvételéről e-mailben értesítjük Önt.



Ha többet szeretne olvasni a panaszokról és a panaszkezelési folyamatról, kérjük, olvassa el a panaszkezelési szabályzatunkat.



PANASZKEZELÉSI SZABÁLYZAT



Ez a panaszkezelési szabályzat a DaniDarx, s.r.o. által szállított árukra vonatkozik ,KSH-szám: 24209139, székhely Sokolovská 971/193, Libeň, 190 00 Prága 9, Cseh Köztársaság, bejegyezve a Prágai Városi Bíróságon, mint cégbíróságon C szakasz 188831 lajstromszámon, képviseli: Ruslan Skopal, ügyvezető (a továbbiakban „DaniDarx, s.r.o.“ vagy „mi“).




Jelen Panaszkezelési szabályzat a DaniDarx, s.r.o. társaság https://www.nedeto.hu/ oldalon található Általános Üzleti Feltételeinek (a továbbiakban “ÁÜF”) szerves részét képezi . A Panaszkezelési szabályzat kizárólag a fogyasztó-vásárlók számára készült. Fogyasztó-vásárló bármilyen olyan személy (természetes személy) lehet, aki vállalkozói tevékenységének keretén felül, vagy saját foglalkozása önálló végzésének keretén kívül szerződést köt, vagy más módon tárgyalást folytat velünk, (a továbbiakban „fogyasztó“).



  1. MELY ESETBEN VAGYUNK MI MAGUNK FELELŐSEK A HIBÁS ÁRUÉRT

    1. Felelünk a vásárló felé azért, hogy átvételekor az áru hibátlan állapotú legyen. Különösen felelünk a vásárló felé akkor, ha átvételének pillanatában,

      1. az áru megfelel a felek által kötött megállapodásnak, illetve amennyiben a felek nem kötöttek ilyen megállapodást, akkor a vásárló vagy a gyártó által leírt tulajdonságokkal, vagy a vásárló által az áru jellegére és a hozzá kapcsolódó reklámra való tekintettel joggal elvárt tulajdonságokkal rendelkezik,

      2. az áru alkalmas az eladó által feltüntetett, vagy az áru jellegéből általános jelleggel következő használatra,

      3. az áru minősége vagy kivitele megfelel a felek szerződése szerinti mintának vagy előképnek, amennyiben a minőség vagy kivitel meghatározására a szerződéses értelmében minta vagy előkép alapján került sor,

      4. az áru megfelelő mennyiségű, méretű vagy súlyú,

      5. az áru megfelel a vonatkozó jogszabályoknak.

    2. Amennyiben a hiba az áru átvételétől számított hat hónapon belül jelentkezik, ha nem kerül az ellenkezője bizonyításra, úgy tekintendő, hogy az áru már az átvételekor hibás volt.

    3. A vásárlót nem illetik meg a hibás teljesítésből eredő jogok, ha olyan hibáról van szó, amelyet a szokásos gondosság mellett már az adásvételi szerződés megkötésekor, vagy ha az árut az adásvételi szerződés megkötésénél később szállítják, akkor közvetlenül annak átvételekor fel kellett volna ismernie. A vásárlót nem illetik meg a hibás teljesítésből fakadó jogok, ha még az áru átvétele előtt tudomása volt arról, hogy az áru hibás, vagy amennyiben a hibát a vásárló maga okozta.

  2. MELY ESETEKBEN NEM VAGYUNK FELELŐSEK AZ ÁRU HIBÁJÁÉRT, MELY ESETEKBEN NEM KÜLDHETI VISSZA NEKÜNK AZ ÁRUT

    1. Az eladó az alábbi esetekben nem felel a hibákért:

      1. ha az áru az átvétel időpontjában hibás, és engedmény kerül megállapításra emiatt a vételárból,

      2. a hibát standard használatból eredő kopás vagy a termék jellege (pl. a hasznos élettartam lejárta) okozta,

      3. a vásárló okozta és helytelen használattárolás, raktározás, nem megfelelő karbantartás, vásárlói beavatkozás vagy mechanikai sérülés váltotta ki, mindezt olyan körülmények között, amelyek nem megfelelőek hőmérséklet, porosság, páratartalom vagy egyéb környezeti hatások tekintetében, és amelyeket közvetlenül mi vagy a gyártó határoz meg (általában az áru szórólapján/címkéjén), és/vagy a jogszabályi előírásokból következik,

      4. az ügyfél által módosított áruk, és ha a hiba e módosítás eredményeként jelentkezett,

      5. az áru olyan körülmények között történő használata, amely nem felel meg az eladó, a gyártó vagy jogszabály által a környezet hőmérsékletével, porosságával, páratartalmával, vegyi és mechanikai hatásaival szemben támasztott követelményeknek

      6. a hibát az eladó által nem befolyásolható külső esemény okozta (pl. környezeti csapás).

    2. Ha nem tudja visszaküldeni az árut nekünk:

      1. olyan csomagolt áru, amelyek higiéniai okokból nem használható fel újra, vagy olyan áru, amely már fel lett használva (pl. ha a vásárló megsértette az áru védőcsomagolását vagy elszakadt a biztonsági plomba, illetve ha az áru egyéb módon szennyeződött);

      2. egyéb áru, amennyiben az higiénikus vagy egyéb zárt csomagolásban van, és higiéniai vagy egészségügyi okokból kifolyólag nem küldhető vissza;

      3. egyéb lezárt és vissza nem küldhető áru (pl. hang- vagy videofelvételek és számítógépes programok);

      4. ha az általunk szállított áru visszafordíthatatlanul össze lett keverve más áruval;

      5. az Ön igényeihez igazított áru.



  1. HA AZ ÁRU SZÁLLÍTÁS KÖZBEN SÉRÜLT MEG

    1. Vizsgálja meg a csomagolás sértetlenségét, amikor átveszi a csomagot a szállítótól. A küldemény átvételével Ön megerősíti, hogy a küldeményt szemmel látható hibák nélkül vette át. Ha a csomagolás sérült, jelentse ezt a tényt közvetlenül a szállítmányozónak, és vegyen fel jegyzőkönyvet a kárról. A küldemény a kézbesítőnél marad.

    2. Ha a csomag átvétele és kicsomagolása után út találja, hogy a csomag tartalma sérült, kérjük, hogy a csomag átvétele után azonnal, legkésőbb azonban az áru átvételét követő három (3) napon belül értesítsen minket e-mailben: info@nedeto.hu és/vagy panaszbejelentő űrlap segítségével. Csatoljon fényképes dokumentációt a hibáról, valamint írja le az áruval kapcsolatos problémát. Mindezen információk segíthetnek a kárigény gyorsabb rendezésében.

    3. Kérjük, vegye figyelembe, hogy ha a küldemény kézhezvételét követő negyedik (4.) napon vagy később jelenti be a reklamációt, azt a fuvarozó valószínűleg nem fogadja el. A sérült küldeményre vonatkozó késedelmesen benyújtott panasz miatt kárunk keletkezhet, és jogosultak vagyunk arra, hogy e kárt behajtsuk Öntől. Tartsa meg a szállítmányt, és készítsen róla fotódokumentációt.



  1. HA ROSSZ ÁRUT KAPOTT

    1. A vásárló köteles az árut átvételkor megvizsgálni és meggyőződni a tulajdonságairól.

    2. Ha rossz árut, rossz mennyiséget vagy más színt, vagy teljesen más árut kapott, mint amit rendelt, stb.., kérjük, lépjen kapcsolatba velünk lehetőleg e-mailben az info@nedeto.hu címen, és/vagy panaszbejelentő űrlap segítségével. Írja le a hibát a saját szavaival, és tüntesse fel, hogy mit tartalmazott kézbesítéskor a csomag. Mindent megteszünk az ilyen hibák elkerülése érdekében, gondosan ellenőrizzük a kiküldött árukat, de nem vagyunk tévedhetetlenek. Előre is szíves elnézését kérjük a megrendeléssel kapcsolatos esetleges eltérésekért, és mindent megteszünk, hogy a panaszkezelési eljárás a lehető legkényelmesebb és leggyorsabb legyen az Ön számára.

    3. Miután megkapjuk a kitöltött reklamációs űrlapot vagy a tévesen kiküldött áru reklamációjához szükséges összes információt, megkezdjük panasza kezelését.



  1. AZ ÁRU HIBÁJÁNAK ÁTVÉTELTŐL SZÁMÍTOTT 120 NAPON BELÜLI FELFEDEZÉSE

    1. Ha az átvételtől számított 120 napon belül talál hibát a szállított termékben, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk, lehetőleg e-mailben az info@nedeto.hu címen, és/vagy panaszbejelentő űrlap segítségével.

    2. Teljes mértékben tiszteletben tartjuk, hogy Önnek az erre a célra meghatározott határidőn belül (általában 14 nap) joga van elállni az adásvételi szerződéstől. Fogyasztó-vásárlók esetében ezt az időszakot 120 napra hosszabbítjuk meg. Az árukat azonban ehhez sértetlenül, illetve lezárt vagy higiénikus csomagolásban kell visszaküldeni. Ezt ugyanakkor nem tudja teljesíteni, ha az áru hibáját a kézhezvételtől számított ezen időszakon belül fedezte fel. Kérjük, vegye figyelembe, hogy az alkalmazandó jogszabályok értelmében Ön felel az áru értékcsökkenéséért. A fentiekre tekintettel azt javasoljuk, hogy a legmegfelelőbb eljárásként a hibás (vagy a szállítás következtében esetleg megsérült) árut reklamálja.

    3. Miután megkapjuk a kitöltött reklamációs űrlapot vagy a hibás áru reklamációjához szükséges összes adatot, megkezdjük panasza feldolgozását. Szükség esetén ügyfélszolgálatunk munkatársai telefonon vagy e-mailben felveszik Önnel a kapcsolatot, hogy megbeszéljék a következő lépéseket. Panasza státuszának ellenőrzéséhez bármikor kapcsolatba léphet velünk a +3616900458-as telefonszámon, vagy e-mailben az info@nedeto.hu címen .



  1. AZ ÁRU HIBÁJÁNAK SZAVATOSSÁGI JOG LEJÁRTA ELŐTTI FELFEDEZÉSE

    1. Ön köteles a hibás termékre vonatkozó szavatossági jogát a hiba felfedezése után haladéktalanul, indokolatlan késedelem nélkül gyakorolni, ellenkező esetben a bíróság nem tudná biztosítani Önnek azt. Ha a hibát nem reklamálja meg időben, a hiba miatt nem állhat el az adásvételi szerződéstől.

    2. A vásárló a következő határidőn belül jogosult a fogyasztási cikkeken jelentkező hibák megreklamálására:

  • egy év az áru átvételét követően olyan áruk esetében, amelyek értéke 10 000 és 100 000 Ft között van;

  • két év az áru átvételétől számított azon áruk esetében, amelyek értéke 100 001 Ft és 250 000 Ft között van;

  • három év az áru átvételétől számítva azon áruk esetében, amelyek értéke meghaladja a 250 000 Ft-ot,

azon áru KIVÉTELÉVEL , amelynél a mellékelt csomagoláson, címkén, használati utasításon vagy reklámon más jogszabályokkal összhangban feltüntetésre kerül az áru felhasználhatósági időtartama (azaz a minimális eltarthatóság/fogyaszthatóság), a szavatosságra vonatkozó rendelkezések alkalmazására kerül sor (szerződéses jótállás).

    1. Az említett időszak (24 hónap) lejárta után a hibás termékre vonatkozó szavatossági jog nem érvényesíthető. Ha a szóban forgó áruk esetében erre lehetőség nyílik, ez az időtartam meghosszabbodik azzal az idővel, amely alatt a vásárló nem használhatta az árut, mivel az jogos panaszkezelési eljárás tárgyát képezte. Bár mindig igyekszünk a panaszokat a vásárló igényeinek megfelelően megoldani, egyes termékeket a csomagoláson/címkén/csomagolási információn szereplő utasításoknak megfelelően kell kezelni - ellenkező esetben megsérülnek. Még ha a 24 hónapos időszak ezekben az esetekben nem is járt le, akkor sem tudjuk elfogadni panaszigényét.

    2. Az áru hibájából eredő jogok gyakorlása érdekében a vásárló kitölti és elküldi ezt a panaszbejelentő űrlapot az info@nedeto.hu5 e-mail címre, vagy más módon adja meg számunkra az abban kért információkat.

    3. Miután megkapjuk a kitöltött reklamációs űrlapot vagy a hibás áru reklamációjához szükséges összes adatot, megkezdjük panasza feldolgozását. A panaszérvényesítés pillanatának az a pillanat tekintendő, amikor visszakapjuk a megreklamált árut.

    4. Hogy megfelelhessünk a helyes higiéniai alapelveknek, az árut hiánytalanul, sérülésmentesen (az állítólagos hiba kivételével), lehetőleg eredeti, sérülésmentes csomagolásban kell visszaküldeni.

    5. A megreklamált áru visszaküldésének költségeit, amennyiben a Frogman kft. / 18280P East Gate Business park B1 - Magyar Posta Fót 2151 Magyarország címre kerül visszaküldésre, a vásárló maga viseli. A Packeta Hungary bevonásával történő visszaküldés esetén a költségeket mi álljuk. Felhívjuk figyelmét, hogy az utánvéttel visszaküldött megreklamált árut nem vesszük át, és az Ön költségén visszaküldjük Önnek. Ha a panasz jogosnak bizonyul, a vásárló az őt megillető jog gyakorlása során ésszerűen felmerült költségeinek megtérítésére jogosult. E költségek a legalacsonyabb szükséges költségnek értendők (azaz az áru rendelkezésre álló legolcsóbb szállítóeszközzel történő elküldésének költségei). E költségek megtérítése iránti kérelmet legkésőbb a hibás teljesítéshez való jog gyakorlására nyitva álló határidő lejártát követő egy (1) hónapon belül kell benyújtani.

    6. A megreklamált áru kézhezvételét követően az Ön által megadott e-mail címre visszaigazolást küldünk a panasz kézhezvételéről és tartalmáról.



  1. PANASZRENDEZÉSI HATÁRIDŐ

    1. A törvény (Polgári Törvénykönyv) a szavatossági jog gyakorlásától számított harminc (30) napos határidőt biztosít számunkra a panasz rendezésére.

    2. Általában azonban a szükséges dokumentáció (fényképek és az áru hibájának megítéléséhez szükséges egyéb adatok) beérkezését vagy a megreklamált áru visszaszállítását követő három (3) munkanapon belül elbíráljuk a hibát, és előzetes véleményt küldünk a vásárlónak - leggyakrabban e-mailben.

    3. Amennyiben a megreklamált áru hibásnak bizonyul, a panaszkezelési eljárás a szavatossági jog gyakorlásától számított harminc (30) napon belül kerül lezárásra. Indokolt esetben a meghatalmazott alkalmazott hosszabb időtartamban is megállapodhat az ügyféllel. Kötelesek vagyunk a dokumentáció lehető leggyorsabb kitöltésére kérni.

    4. Ha az áru nem bizonyul hibásnak, tájékoztatni fogjuk az egyéni eljárás érdekében.



  1. PANASZRENDEZÉS MÓDJA

    1. Ha a hibás teljesítés a szerződés súlyos megszegésének minősül, a vásárló jogosult: (a) a hiba kijavítására új, hibátlan áru vagy hiányzó áru leszállításával, vagy (b) a hiba kijavítására az áru megjavításával (ha az áru jellege ezt lehetővé és célszerűvé teszi), vagy (c) ésszerű árengedményre a vételárból, vagy (d) a szerződéstől való elállásra.

    2. Ha a hibás teljesítés nem minősül súlyos szerződésszegésnek, a vásárlónak joga van (a) a hiba kijavítására (új, hibátlan áru leszállítása, vagy a hiányzó áru leszállítása, vagy az áru megjavítása útján), vagy (b) ésszerű árengedményre a vételárból.

    3. A vásárló köteles közölni velünk, hogy melyik szavatossági jogon alapuló megoldást választotta. Amennyiben olyan helyzet áll elő, hogy Ön nem választja ki időben a szavatossági jogon alapuló megoldást, akkor ugyanazok a jogok illetik meg, mint a nem súlyos szerződésszegés esetén. A kiválasztott megoldást a vásárló az eladó jóváhagyása nélkül nem változtathatja meg. Mindez nem érvényes arra az esetre, ha a vásárló a hiba kijavítását kérte, ám az áru javíthatatlannak bizonyul. Amennyiben az eladó nem szünteti meg ésszerű határidőn belül a hibát, vagy arról tájékoztatja a vásárlót, hogy a hibát nem kívánja megszüntetni, a vásárló a hiba helyrehozása helyett mértékarányos kedvezményt kérhet a vételárból, vagy elállhat a szerződéstől.

    4. Ha az áru javítása vagy kicserélése nem lehetséges, a vásárló a szerződéstől való elállástól számított 8 napon belül követelheti a vételár teljes visszatérítését vagy új áru kiszállítását. Ha az eladó úgy találja, hogy az áru javítható, akkor ezt 15 napon belül megteszi.

    5. Ha megjavítását követően az áru ismételten meghibásodik (ugyanazon hiba harmadik, vagy különböző hibák negyedik megreklamálása esetén), illetve ha az árut nagyobb számú (egyidejűleg legalább három) hiba jellemzi, az eladó köteles 8 napon belül új árut leszállítani a vásárlónak. Ha ez nem lehetséges, a vásárló élhet a vételár visszatérítésére, a vételárból való engedményre, az áru cseréjére vagy a szerződéstől való elállásra vonatkozó jogával.

    6. Ha a hibás áru kijavítása nem fejeződik be 30 napon belül, az eladó köteles a vásárlónak a határidő lejártától számított 8 napon belül új árut kiszállítani.

    7. A vásárlót nem illetik meg a szavatossági jogok, ha a vásárlónak az áru átvétele előtt tudomása volt arról, hogy az áru hibás, vagy amennyiben a hibát a vásárló maga okozta.



  1. PANASZ LEZÁRÁSA

    1. Panasz rendezését követően az árut az Ön által megadott címre küldjük, vagy a panaszkezelési eljárásról szóló tájékoztatástól számított tíz (10) napon belül visszatérítjük a vételárat.

    2. Ha a megreklamált árut fuvarozó bevonásával küldte el a vásárló számunkra, a panaszkezelési eljárás lezárását követően automatikusan elküldjük azt a címére a reklamáció feldolgozásának időpontjáról és módjáról szóló visszaigazolással együtt, beleértve a panasz orvoslásának és időtartamának visszaigazolását, vagy a panasz elutasításának okait is.

    3. Ha a panasz megalapozottként kerül elfogadásra, és a vásárló jogosan kéri a panaszrendezés módjaként a vételár visszatérítését, akkor a kifizetett vételárat készpénzben legkésőbb a panaszrendezés módjáról szóló visszaigazolás megküldésének napjától számított tíz (10) munkanapon belül visszaküldjük a panaszkezelési űrlapon megadott bankszámlára.

    4. Ön köteles továbbá az átvételt követően ellenőrizni a megreklamált áru teljességét, különösen azt, hogy a szállítmány tartalmaz-e mindent, amit tartalmaznia kell. Az esetleges későbbi kifogások nem vehetők figyelembe.



  1. BEFEJEZŐ RÉSZ

    1. A vásárló törvény szerinti jogait a jelen Panaszkezelési szabályzat nem érinti.

    2. Ez a (kizárólag fogyasztóknak szóló) Panaszkezelési szabályzat 2022. 02. 16-tól érvényes, és hatályon kívül helyezi a korábbi Panaszkezelési eljárások érvényességét.






Nedeto csapat

Hogyan is kezdődött minden? Egyszerűen nem volt elég pénzünk átfogó árukínálat beszerzésére, amellyel betörhettünk volna az online ruházati piacra. Ezért úgy döntöttünk, hogy az üzleti forgószélbe néhány boxeralsókkal vetjük bele magunkat, és bejött. Arra törekszünk, hogy mind a férfi, mind a női fehérneműk terén elfoglaljuk az első helyet. A nagy célok több mint 10 éve hajtanak minket előre.