120 nap az áru visszaküldésére
A vásárlók 98 %-a ajánlja az üzletet
Több mint 400.000 darab fehérnemű nagyszerű áron
Tavaszi eladás! Akár 80% kedvezmény
Tavaszi eladás! Akár 80% kedvezmény
Kedvezmenyes kiszereles

Szállítás és fizetés

A szállítási határidő a megrendeléstől számított 2-3 nap:

  • Legalább 19 220 Ft értékű vásárlás esetén a szállítás ingyenes.
  • A munkanapokon 13:00-ig leadott rendelések legtöbbjét még ugyanazon a napon átadjuk a futárszolgálatnak.
  • Banki átutalás esetén késedelemmel kell számolni, amint a beérkezik a számlánkra a pénz azonnal küldjük a rendelését.
  • A feltüntetett árak tartalmazzák az ÁFÁ-t

A magyarországi futárszolgálat kiválasztása:

  1. GLS................................................................1 380 Ft
  2. Packeta átvevőhely.........................................1 270 Ft
  3. Packeta házhozszállítás ................................1 060 Ft
  4. Magyar posta..................................................1 270 Ft
  5. Magyar posta - poste restante........................1 270 Ft
  6. Magyar posta - Terminal / Postal Point...........1 270 Ft

Fizetési mód választása Magyarországon:

  1. Kártyás fizetés online..............................................0 Ft
  2. Google Pay..............................................................0 Ft
  3. Apple Pay................................................................0 Ft
  4. Banki átutalás..........................................................0 Ft
  5. Utánvétel.................................................................210 Ft

Ha az átadást követő 10 napon belül nem kapja meg a csomagot, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

A csomag átvételét követően ellenőrizze annak tartalmát, hogy a termékek nem sérültek-e. Ezt abban az esetben is érdemes ellenőrizni, ha a külső csomagolás sértetlen. Ha sérült csomagot kap nem köteles átvenni azt!

Bármilyen probléma esetén azonnal vegye fel velünk a kapcsolatot (a csomagátvételt követő munkanapon legkésőbb).

Kiegészítő információk a szállítási módról:

- Sikertelen kézbesítés esetén a csomagot átveheti az értesítésen kijelölt postán.

- A csomagátadásról és a csomagkövetési számról e-mailben értesítjük Önt.

- A csomag maximum 10 napig vehető át a postán.

- Kártyás fizetésre nincs mód.

- Ha ezt a szállítási módot választja, adja meg a telefonszámát, hogy a futárfel tudja venni Önnel a kapcsolatot.

- A csomagátadásról és a csomagkövetési számról e-mailben értesítjük Önt.


- A kézbesítés napján a fuvarozócég e-mailben értesíti Önt, amelyben egy pontos időintervallumot is megjelöl, amikor a csomag kézbesítése várható (3 órás időintervallum).

- Elérhetőséget kap az Ön csomagját kézbesítő futárra is, akit felkereshet, ha kérdése van. Az e-mailben ellenőrizheti a kézbesítés címét, valamint az utánvétel értékét.

- Az e-mailben egy csomagkövetési linket is talál.

- Fizethet kártyával

- A GLS ügyfélszolgálatát a következő telefonszámon éri el: +36 29 886-670, e-mail: info@gls-hungary.com 

- a Packeta.hu vállalat átvevőhelyeket üzemeltet az egész ország, területén, ahol átveheti a rendelését.

-
Az átvevőhelyeket ITT vagy a
https://www.packeta.hu/atvevohelyek oldalon tekintheti meg.

- Amint
a Packeta megkapja a csomagküldéshez szükséges adatokat e-mailben tájékoztatja Önt, hogy várja a csomag átadását az üzlettől. Ezt követően a kiválasztott átvevőhelyre szállítja a csomagot, amit az e-mailben le is ellenőrizhet. Az e-mailben egy csomagkövetési linket is talál.


- Azon a napon, amikor a csomag megérkezik az átvevőhelyre
SMS-ben és e-mailben is értesítik Önt. Az SMS-ben megtalálja a küldemény átvételéhez szükséges jelszót, a küldemény számát, valamint a fiók címét és nyitvatartási idejét. Az e-mailben bővebb információkat talál, konkrétan: az internetes rendelés számát, egy jelszót a csomagátvételhez, időpontot, meddig veheti át a csomagot(7 nap), az átvevőhely címét és nyitvatartási idejét.


Az átvétel időpontját akár 21 nappal is meghosszabbíthatja (szezonon kívül).

- Ha nem veszi át a rendelését a csomagot visszaküldik hozzánk.

- Telefonszám a Packeta ügyfélszolgálatára: +36 1 400 8806(Az ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje: Hé, Ke, Sz, Pé: 8:00 - 18:00, Csü: 08:00 - 20:00további elérhetőségeket ITT (https://www.packeta.hu/) talál.

- A kártyás fizetés csak a kiválasztott átvevőhelyeken lehetséges - ezt az információt a Packeta weboldalán találja az átvételi pontok részleteire kattintva

Kiegészítő információk a fizetésről

- Hagyományos fizetési mód csomagátvételkor

-
Utánvétel esetén mindegyik szállítónknál fizethet készpénzben, kártyás fizetésre csak a GLS és a Packeta(csak a kiválasztott Packeta csomagpontokon - erről bővebb információt a Packeta weboldalán talál az átvételi pontok részleteire kattintva)
esetében van mód.

- Az
utánvételes fizetésér extra
210 Ft-os költséget számolunk fel, mivel a fuvarozóknál az ilyen csomag szállítása drágább.

- Fizetés átutalással az Ön számlájáról a miénkre: Raiffeisen Bank (IBAN: HU45-12010154-01765876-00100005.) 

-
A banki utalás minden szállító esetében elérhető, viszont legalább 1 napos késéssel kell számolni a csomagkiszállításban, mivel a csomagot csak azt követően adjuk át a szállítócégnek miután a pénz a számlánkra
futott.

- A kártyás fizetés a webáruházunkban egy fizetési oldalnak köszönhetően valósul meg.

- A
kártyás fizetésért nem szabunk ki extra költséget.


- Online kártyás fizetés esetén a pénz
azonnala számlánkra érkezik.