120 napos ingyenes csere vagy visszaküldés
A vásárlók 99%-a ajánlja az üzletet
Több mint 250 000 darab fehérnemű áll készen azonnali szállításra
40% kedvezmény mindenre
Ingyenes szállítás a következő összeg felett: 17975 Ft

GYIK - gyakran ismételt kérdések

 

Avagy, ha nem tudok valamit, itt megtudom!

 

Amennyiben nem jó méretet vásárolt, lehetőség van a kiválasztott áruk visszaküldésére, ideális esetben 14 napon belül (először próbálja fel a terméket saját alsóneműjére, kérjük, ne vágja le a címkéket, ne mossa ki az árut, és ha valami nincs rendben, küldje vissza abban az eredeti csomagolásban, amelyben megérkezett, ez a doboz ugyanis higiénikus csomagolás, amely ebben az esetben fontos a további, a reklamáció megoldását szolgáló eljáráshoz). Elég az árut visszaküldeni az elérhetőségekben megadott címre. Az áru visszaküldésére vonatkozó részletes eljárást és a vonatkozó nyomtatványokat ITT találja.

Igen, a webáruházunkban található áruk raktáron vannak.

Megrendelését 48 órán belül küldjük el Önnek (2-3 munkanapon belül - elvégre a fuvarozók hétvégén és állami ünnepnapokon nem dolgoznak, ezért erre tekintettel kell lenni). Bármilyen probléma esetén mindig megpróbáljuk azt azonnal megoldani, és esetlegesen tájékoztatni Önt az ügy állásáról.

Megrendelését a /megrendelés-követésen kísérheti figyelemmel, elegendő megadnia e-mail címét és a megrendelés számát.

Igen, 17 999 Ft felett történő megrendelés esetén ingyenes a szállítás (a megrendelésnek ezzel az értékkel kell rendelkeznie, mégpedig a kedvezményes kuponok és utalványok érvényesítése után is). Ez a kedvezmény csak magyarországi szállításra vonatkozik.

Utánvét esetén kártyás fizetés a GLS és a Packeta fuvarozóknál lehetséges (csak bizonyos fiókokban - ezt az információt a Packeta weboldalán találja, a kiadóhelyekre, majd az adott kiadóhely részleteire kattintva).

Amennyiben nem jó méretet vásárolt, lehetőség van a kiválasztott áruk visszaküldésére, ideális esetben 14 napon belül (először próbálja fel a terméket saját alsóneműjére, kérjük, ne vágja le a címkéket, ne mossa ki az árut, és ha valami nincs rendben, küldje vissza abban a csomagolásban, amelyben megérkezett, ez a doboz ugyanis higiénikus csomagolás, amely ebben az esetben fontos a további, a reklamáció megoldását szolgáló eljáráshoz). Elég az árut visszaküldeni az elérhetőségekben megadott címre. A visszaküldés részletes eljárása és a vonatkozó nyomtatványok megtalálhatók ITT.

Igen, ha a visszaküldött áru az eredeti csomagolásban van, sértetlenül és mosatlanul. A törvény szerint a vásárlástól 14 napig lehet elállni. Ha azonban az áru nem használt, nem mosott, sértetlen, és az eredeti csomagolásban van, akkor is találunk valamilyen megoldást, ha az időtartam 120 napnál hosszabb.

Természetesen! Csak jelentkezzen, és szívesen adunk tanácsot. Hívja a  +36 16900458 telefonszámot, vagy írjon az info@nedeto.hu címre, ill. a jobb alsó sarokban található chatre.

Sajnos igen, meg kell várnia, amíg a pénz megérkezik a Nedeto.hu  számlájára (IBAN: HU45120101540176587600100005.). Amint a pénz megérkezik a számlánkra (ami általában a fizetési megbízást követő második nap, megkezdjük a megrendelés elküldésre vagy átvételre való előkészítését.

Ebben az esetben több lehetősége van. Megrendelését olyan fuvarozón keresztül küldjük el, amely meghosszabbított idejű tárolási lehetőséggel rendelkezik. Magyar Posta esetében kézbe adott csomagot küldünk, amely esetében a standard tárolás 10 napig tartA küldemény címzettje újbóli kézbesítést is kérhet a HU Postától. A GLS-nél, ha a csomag címzettjének meg kell változtatnia a kézbesítési paramétereket, akkor az úgynevezett kézbesítési menedzsert használhatja. A csomag kézbesítéséről szóló értesítés mellett e-mailben kap egy erre a webes alkalmazásra mutató linket. Esetleg felveheti a kapcsolatot a GLS ügyfélszolgálatával, amely szintén módosíthatja a szállítási dátumot. A GLS vevőszolgálat elérhetősége: Tel. 567771111Email: info@gls-czech.com. PACKETA esetén a tárolási idő online hosszabbítható meg. A linket közvetlenül abban az e-mailben találja meg, amelyben informálják, hogy küldeménye készen áll a kiadásra. Az átvételi időt (szezonon kívül) akár 21 napra is meghosszabbíthatja. 

Igen, elég, ha keres bennünket, csak a lehető leghamarabb tegye!

Minden szállítási ár itt található: /nedeto.hu/content/1-szallítas-es-fizetes 

Ebben az esetben az fordulhatott elő, hogy egy másik vásárló szinte ugyanabban az időben (de valamivel korábban) tette be ugyanazt a terméket a kosárba. Ezzel a terméket már lefoglalták annak a vásárlónak, aki azt korábban rendelte meg (tette be a kosárba). Ez esetben hívjon minket a +36 16900458 telefonszámon, és kérdezze meg, hogy valóban így történt-e, vagy csak valahol máshol történt hiba, és az Ön kiválasztott terméke továbbra is rendelhető.

Pontosan, ha bármilyen terméket rendel az „Ingyenes szállítással" szekcióból, a teljes megrendelés automatikusan Ingyenes Szállítással készül. Ugyanez a helyzet, ha megrendelésének értéke magasabb mint 17 999 Ft.

Az első lehetőség, hogy a mérettáblázatot megnézi közvetlenül az webáruházban. A második lehetőség, hogy felhív minket a +36 1 690 0458-as telefonszámon , vagy e-mailt küld az info@nedeto.hu címre,  vagy a jobb alsó sarokban található online chaten veszi fel velünk a kapcsolatot. 

Mi sem egyszerűbb, mint felhívni minket a +36 16900458-as telefonszámon , vagy e-mailt küldeni az info@nedeto.hu címre, vagy a jobb alsó sarokban található online chat segítségével felvenni velünk a kapcsolatot. 

A legegyszerűbb felhívni a +36 16900458 telefonszámot, ahol szívesen adunk Önnek tanácsot és felvilágosítást. Mindent megteszünk azért, hogy elégedett legyen. Természetesen írhat az info@nedeto.hu e-mail címre vagy a jobb oldalon alul található online chatre is.

Hívjon bennünket a +36 16900458 telefonszámon, és mindent azonnal megoldunk. Esetleg küldjön nekünk e-mailt az info@nedeto.hu címre.

A 200 Ft os ár a fuvarozók által a számlánkra történő fizetés közvetítéséért felszámított ár.


A hozzánk érkező árut eredeti csomagolásban, közvetlenül a gyártótól kapjuk. A tételkód tartalmazza a csomagban található színkódot is. Ezért a csomagban lévő színeket nem lehet megváltoztatni.




A Nedeto.hu csapata


Nedeto csapat

Hogyan is kezdődött minden? Egyszerűen nem volt elég pénzünk átfogó árukínálat beszerzésére, amellyel betörhettünk volna az online ruházati piacra. Ezért úgy döntöttünk, hogy az üzleti forgószélbe néhány boxeralsókkal vetjük bele magunkat, és bejött. Arra törekszünk, hogy mind a férfi, mind a női fehérneműk terén elfoglaljuk az első helyet. A nagy célok több mint 10 éve hajtanak minket előre.