Jelenlegi szállítási sebesség | Packeta | Legolcsóbb házhozszállítás | GLS | Ingyenes szállítás |
szerdán 9.27. átvehető | szerdán 9.27. már Önnél | szerdán 9.27. már Önnél | a következő összeg felett: 20580 Ft |
Amennyiben nem jó méretet vásárolt, lehetősége van a kiválasztott áruk cseréjére, ideális esetben 14 napon belül (először a terméket saját alsóneműjére próbálja fel, kérjük, ne vágja le a címkéket, ne mossa ki az árut, és ha valami nincs rendben, küldje vissza abban az eredeti csomagolásban, amelyben megérkezett, ez a doboz ugyanis higiénikus csomagolás, amely ebben az esetben fontos a további, a reklamáció megoldását szolgáló eljáráshoz). Elég az árut visszaküldeni az elérhetőségekben megadott címre. A visszaküldés részletes eljárása és a szükséges nyomtatványok ITT találhatók.
Igen, a raktárban látható áru az e-shopban van.
Megrendelését 48 órán belül küldjük el Önnek (2-3 munkanapon belül - elvégre a fuvarozók hétvégén és állami ünnepnapokon nem dolgoznak, ezért erre tekintettel kell lenni). Bármilyen probléma esetén mindig megpróbáljuk azt azonnal megoldani, és esetleg tájékoztatni Önt az ügy állásáról.
Megrendelését a /megrendelés-követésen kísérheti figyelemmel, elegendő megadnia e-mail címét és a megrendelés számát.
Igen, 17 999 Ft felett történő megrendelés esetén ingyenes a szállítás (a megrendelésnek ezzel az értékkel kell rendelkeznie, mégpedig a kedvezményes kuponok és utalványok érvényesítése után is). Ez a kedvezmény csak magyarországi szállításra vonatkozik.
Utánvétel esetén kártyás fizetés GLS és a Packeta(csak a kiválasztott csomagpontokon - erről bővebb információt a Packeta weboldalán talál az átvételi pontok részleteire kattintva) fuvarozóknál lehetséges.17 403 Ft felett ingyenes szállítás.
Amennyiben nem jó méretet vásárolt, lehetősége van a kiválasztott áruk cseréjére, ideális esetben 14 napon belül (először saját alsóneműjére próbálja fel a terméket, kérjük, ne vágja le a címkéket, ne mossa ki az árut, és ha valami nincs rendben, küldje vissza abban a csomagolásban, amelyben megérkezett, ez a doboz ugyanis higiénikus csomagolás, amely ebben az esetben fontos a további, a reklamáció megoldását szolgáló eljáráshoz). Elég az árut visszaküldeni az elérhetőségekben megadott címre. A visszaküldés részletes eljárása és a szükséges nyomtatványok ITT találhatók.
Igen, ha a visszaküldött áru az eredeti csomagolásban van, sértetlenül és mosatlanul. A törvény szerint a vásárlástól 14 napig lehet elállni. Ha azonban az áru nem használt, nem mosott, sértetlen, és az eredeti csomagolásban van, akkor is találunk valamilyen megoldást, ha az időtartam 120 napnál hosszabb.
Természetesen. Csak jelentkezzen, és szívesen adunk tanácsot. Hívja a +36 16900458 telefonszámot, vagy írjon az info@nedeto.hucímre, ill. a jobb alsó sarokban található chatablakba.
Sajnos igen, meg kell várnia, amíg a pénz megérkezik a Nedeto.hu (IBAN: HU45120101540176587600100005.) SZÁMLÁJÁRA. Amint a pénz megérkezik a számlánkra (ami általában a fizetési megbízást követő második nap), megkezdjük a megrendelés elküldésre vagy átvételre való előkészítését.
Ebben az esetben több lehetősége van. Megrendelését olyan fuvarozón keresztül küldjük el, amely meghosszabbított idejű tárolási lehetőséggel rendelkezik. A Magyar Posta esetében a csomagot „saját kézbe“ küldjük, amikor a küldemény 10 napig a postán marad. A címzett kérheti csomag újbóli kézbesítést a magyar postától. A GLS esetében, ha a címzett szeretné megváltoztatni a kézbesítés paramétereit lehetősége van az ún. delivery manager igénybevételére. Ehhez a web applikációhoz a kézbesítési tájékoztató e-mailben kap hozzáférést. Illetve kapcsolatba léphet a GLS ügyfélszolgálatával, akik módosítanitudják a kézbesítés idejét. A GLS ügyfélszolgálatának elérhetősége Tel. 567771111, E-mail: info@gls-czech.com. PACKETA esetén a tárolási idő online is meghosszabbítható. A linket közvetlenül abban az e-mailben találja meg, amelyben informálják, hogy küldeménye készen áll a kiadásra. Az átvétel időpontját akár 21 nappal is meghosszabbíthatja (szezonon kívül).
Igen, elég, ha keres bennünket, csak a lehető leghamarabb tegye!
A szállítás díját itt találja: https://www.nedeto.hu/content/1-szallitas-es-fizetes
Ebben az esetben az fordulhatott elő, hogy egy másik vásárló szinte ugyanabban az időben (de valamivel korábban) tette be ugyanazt a terméket a kosárba. Ezzel a terméket már lefoglalták annak az ügyfélnek, aki azt korábban rendelte meg (tette be a kosárba). Ebben az esetben hívjon fel minket a +36 16900458 telefonszámon, és kérdezze meg, hogy valóban így történt-e, vagy valami más probléma lépett fel, és az Ön kiválasztott terméke továbbra is rendelhető.
Pontosan, ha bármilyen terméket rendel az „Ingyenes szállítással" szekcióból, a teljes megrendelés automatikusan Ingyenes Szállítással készül. Ugyanez a helyzet, ha megrendelésének értéke magasabb mint 17 999 Ft.
Az első lehetőség, hogy a megnézi a webáruházban feltüntetett mérettáblázatot. A második lehetőség, hogy felhív minket a +36 1 690 0458 telefonszámon vagy ír az info@nedeto.hue-mail címre, esetlegesen a jobb alsó sarokban található chatablakba.
Nincs is könnyebb, mint felhívni minket a +36 16900458telefonszámon vagy írni nekünk az info@nedeto.hu e-mail címre, vagy a jobb alsó sarokban található chatablakba.
A legegyszerűbb felhívni a +36 16900458-es telefonszámot, ahol szívesen adunk Önnek tanácsot és felvilágosítást. Mindent megteszünk azért, hogy úgy oldjuk meg a feladatot, hogy Ön elégedett legyen. Természetesen írhat az info@nedeto.hu e-mail címre vagy a jobb alsó sarokban található online chatbe is.
A Nedeto.hu csapata